Ma a hajfestés rendkívül népszerű, mind a nők, mind a férfiak körében. De a hajszín megváltoztatása csodálatos eredményekkel járhat vagy tönkreteheti bárki megjelenését. Köztudott, hogy a megfelelő árnyalatú hajfesték jelentősen javíthatja az ember megjelenését. Akár a szalonban, akár otthon végezzük, a tökéletes festék kiválasztása nehéz feladat lehet: a folyamat tartalmazhat egy lépést, kettőt, akár hármat, melírozást, árnyékosítást stb. Vannak olyan arcok típusok, amelyek bármilyen színt és bármilyen kombinációt megengednek (például Rihannáé), de nem mindenki rendelkezik ilyen fizikai tulajdonságokkal. Ezért azok, akik nem akarnak hibázni, ha olyan fontos dologról van szó, mint az imázs, a szakterület nagy márkáihoz fordulnak. Az egyik ilyen híres a Londa festékmárka.
Ez a márka folyamatosan újul a versenyképes területen és olyan termékeket kínál, amelyek növelik a stylistok és fodrászok kreativitását. Meghódította piacait Európában, a Közel-Keleten, Arábiában, Észak-Afrikában, Ázsiában, Ausztráliában és Új-Zélandon, Latin-Amerikában. "Mi a Londánál úgy gondoljuk, hogy nem csupán termékeket kell szállítanunk" - mondták a cég képviselői. A Londa valóban többet jelent, mint színezés, tartós hajfestés és kiegészítő termékek; kreativitást, kutatást, csúcstechnológiát képvisel, különös hangsúlyt fektetve a szakterület oktatására.
A Londa története a XIX. században kezdődött, Franz Stroher hajstilista álmával és szenvedélyével, aki 1880-ban alapította a "hajtermékek gyártásával és forgalmazásával" foglalkozó céget. Később, 1956-ban megjelent a Londa név a Wella logóval, majd 1959-ben a cég kizárólag a Londa márkanevet kezdte használni.
Az 1960–1980-as évek tekinthetők annak az időszaknak, amikor a Londa vezető nemzetközi márkává vált. A kelet-európai export erőteljesen megnőtt, különösen a volt Szovjetunióban, ahol a piacon elérhető kevés márka egyike volt. Idővel valódi kincs lett, összekeverve a hajápolás gondolatával. Német eredete a Londát a pontosság, a biztonság és a végeredmény iránti bizalom szinonimájává tette. Ezek a tulajdonságok világszerte előre vitték a márkát.
A Londa stílus elterjedésének nem Európa volt az egyetlen mérföldköve. Az egyik pillanat, amely a cég nevét világméretű trenddé tette, az 1972-es év volt, amikor a "Charlie angyalai" sztárjai - Farrah Fawcett, Cheryl Ladd és Jaclyn Smith - piacra dobták a cég termékeit. Ami ezután következett, már ismert: a világ szinte minden nője átvette a stílust és a Londát "viselő" színésznők selymes fürtjeire vágyott.
1990 után a Londa újból belépett a Wella Company égisze alá, amely magáncégként működött Londa GmbH néven, székhelye pedig Lipcse volt.
1996-ban a Londa két fő ágat fejlesztett ki: a kutatás-fejlesztést (K + F) és a termelést (Londa Rothenkirchen Produktions GmbH). A 2003-as év újabb mérföldkőnek számított a Londa számára, mert a Procter & Gamble részévé vált és a német vállalatot egy nagy nemzetközi csoport részévé tette. Ezt követően 2009-ben, a Londa Professional, a Kadus Professional és a Clairol Professional márkák összeolvadtak, így a Londa gazdag öröksége, tapasztalata és folyamatosan bővülő portfóliója modern, jövőorientált identitást nyert.
A Londa Professional hajfesték hagyományt, bizalmat, egyéni kapcsolatokat és helyi támogatást jelent, annak érdekében, hogy a fodrászok mindig jobbak, inspiráltabbak legyenek, a szalonok pedig felváltva inspirálják őket. Egy ilyen nemzetközileg elismert márka nem kerülhette el Romániát és Magyarországot sem, ahol a Londa hajfesték csaknem fél évszázada sikeres partnere a hajstylistoknak és fodrászoknak.
Összpontosítás és fókusz az oktatásra
Mint ahogy említettük, a fodrászok szakmai oktatása az egyik szempont, amelyre a Londa jövőkép tevékenységének kezdete óta összpontosul. Ma az ilyen megközelítést célzó programok sokrétűek és modernek. Ezek magukban foglalják a "Learn It, Live It, Share It" ("Tanulj, éld át, oszd meg") filozófiát, amelyet a gyakorlat tükröz a hajformázás mesterségének és művészetének elsajátításával, a tanultak teljes megvalósításával (trendek, technikák, ötletek) és a Londa stylistok közötti együttműködés révén a közösség terjesztése az összes olyan elemről, amely hozzájárulhat a vállalat fejlődéséhez és hallgatólagosan az ügyfelek elégedettségéhez.
Valójában azoknak, akik részt vesznek a vállalat online oktatási programjában, lehetőségük van szakmailag fejlődni, növelni tudásukat és ennek eredményeként a kínált szolgáltatások körét kis bővítik, részt venni egy nemzetközi céh közösségében és hozzáférni a globális piachoz, tehát részt venni a Londa Professional tagságban. Például az „For You”-„Önnek” című olasz képzési csomag technikai, stilisztikai és vezetői „képzést” tartalmaz, a dedikált kommunikációs eszközök teljes készletével együtt.
Összességében a Londa oktatási program hét nemzetközi stúdiót (Róma, Párizs, London, Berlin, Moszkva, New York, Tokió), 165 képzési stúdiót és több mint 100 műhelyt foglal magában a társaság partnerei által.
Fejlett technológia
Az 1930-as évek óta a vállalat úttörő szerepet játszik ezen a területen. Ő találta ki az első dauer eszközt, az első beépített motoros hajszárítót, majd az első hajkondicionálót, a Kolestral-t. Az 50-es években kutatóközpontokat adott át, a 60-as években a vörös árnyalatokkal hódította meg a piacot, amelyek az egész világon híressé tették a márkát, a 70-es években pedig a Londa termékekkel készített dauer haj "dacolt a gravitációval". A 80-as években megalapozta egy másik világirányzatot, a fényes, egyedi szőkét. A termékeibe bevitt Pyrazol 5 molekula segítségével a Londa a 2000-es évre készen állt a harmadik évezred kifinomult hajfestési stílusának minden kihívására.
A Londa egyik legfrissebb, látványos eredménnyel járó újítása a "Vitaflection Microspheres" technológia, pontosabban a Londa termékekben olyan mikrogömbök jelenléte, amelyek 1000-szer kisebbek a hajszál, amelyekbe behatolnak, így a festék tovább tart. Ezenkívül a Londa termékekben található viaszos adalékok és lipidek a festést követően fényessé és bársonyossá teszik a hajat.
A Londa Professional hajfestéknek olyan tulajdonságai vannak, amelyek meghatározhatják bármely embert, aki meggondolta magát és megfestette a haját: áteresztőképesség, hosszú élettartam, kifinomult megjelenés, modern árnyalatok. A Londa Professional szépséget és vitalitást kínál az animált hajnak színében, textúrájában, mozgásában és fényében.
A Londa termékei és szolgáltatásai vonzóak, kiváló minőségűek, de ugyanakkor megfizethetőek, professzionálisak, de innovatívak. A hajfestés terén szerzett szolid és hosszú tapasztalattal rendelkező Londa értékeli ügyfeleinek szépségét szerte a világon és ösztönzi a szakemberek,fodrászok tehetségét, akik szabad utat engedhetnek a kreativitásnak. Ahogy Lu Van Huy, a Londa termékeket használó kínai stylist mondja: "Bármely ügyfelet fiatalabbá tehetem és boldogabbnak érezheti magát."
Ez a weboldal sütiket használ. Az "Elfogadás" gomb megnyomásával vagy a weboldal böngészésével elfogadja a cookie-k használatát. Tudjon meg többet a cookie-król a Cookie-szabályzat részben.